TPRS & Movie Talk – Gopher broke – Embedded reading french

Voor de kerstvakantie heb ik het filmpje Gopher broke in de les gebruikt en er een embedded reading bij gemaakt.

Hoe vaak ik dit filmpje ook zie, ik blijf het leuk vinden, ik blijf erom lachen en ervan genieten. Zo mooi getekend, zoveel kleuren, zulke leuke muziek erbij, de emoties zo goed uitgebeeld en die humor! Ik blijf ook nieuwe dingen erin ontdekken. Er is zoveel te zien! En je kunt er zoveel vragen bij stellen!

Ik heb het gebruikt voor een herhaling van de volgende structuren; een groot deel betreft Terry’s Super Seven:

Gopher_broke_structures

Het filmpje is afkomstig van de Blur studio. Jeff Fowler = writer and director & Tim Miller  = producer.

Blur Studio is een Americaans bedrijf voor visuele effecten, animatiefilms en ontwerpen. Blur produceert 3D “character animation”, ontwerpen van bewegingen en visuele effecten voor films en televisie, games en trailers, groot formaat films, locatie-gebaseerd entertainment, commercials en geïntegreerde media. Blur is gevestigd in Culver City, California. In 2005 was Blur genomineerd voor zijn eerste Academy Award voor het originele korte filmpje Gopher Broke.

Hierachter de link naar de embedded reading – in het Frans – bij het filmpje: Gopher_broke_embedded_reading

